sábado, 28 de noviembre de 2009

Hasta una "glosa" me han hecho.....

Ara que es escriptor
i que prest seràs molt ric
només t'ho deman un pic:
pensa amb aquest glosador
(que no vol fer-te cap nosa)
i que, sense altre profit,
m'en surt d'entre esquena i pit
dedicar-te aquesta glosa.

Rellamps, com vaig disfrutar
sentint el teu parlament
(ja n'hi havía abastament
abans, de tant de xerrar...)

I de na Tania, que em dius?
Tots els ulls le se menjaven,
rendre amb ella desitjaven...
jo trob teníen motius

En Jaume mos va cantar
amb gust, altre faltaría!,
(I mes d'un trobaría
que es "gust" es feia esperar...)

S'altre gust vengué després:
un ben montat refrigeri
i en acabar es tiberi
firmar llibres, que es no res.

El meu gust, de veritat,
va esser ta mare trobar.
Tant de temps sense xarrar
i no en perdut s'amistat!

Au, pel coll una aferrada,
que aquí tens germá, amic,
confident...Fins un nou pic
que façis altre vetlada.

Tomeu Morey

No hay comentarios: